همزن برقی آاگ مدل AEG HM3310 | سرعت متغیر در 5 سطح

همه کاره
تنوع با 5 سطح سرعت متغیر
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
عملکرد توربو برای حداکثر عملکرد

دسته:

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

همزن برقی آاگ مدل AEG HM3310

آاگ برندی برای خاص پسندهاست، برای کسانی که دنبال کیفیت بالا و طراحی بی‌نظیر هستند. این برند آلمانی با تولید محصولات خانگی، در مدت زمان کمی مورد توجه و علاقه ی مشتریان قرار گرفت. در ادامه مشخصات همزن برقی آاگ مدل AEG HM3310 از این برند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید، انواع همزن و میکسر را در سایت فروشگاهی به کالا بین ببینید.

همزن برقی آاگ مدل AEG HM3310

ویژگی های کلی همزن آاگ

قدرت همزن برقی َAEG ۴۵۰ وات مصرفی است. دارای ۵ سطح سرعت متغیر و عملکرد توربو است. این همزن دو عدد سری از جنس استیل ضد زنگ دارد. قطعات قابل تفکیک هستند و می‌توان برای شست و شو در ماشین ظرفشویی قرار دهید. بدنه دستگاه از جنس نانو پلاستیک مقاوم ساخته شده است. وزن این محصول ۱ کیلوگرم و طول کابل ۱ متر است. همزن آاگ مجهز به سیستم ایمنی است.

طراحی همزن دستی آاگ

این همزن آلمانی به علت رنگ مشکی خاص و شیک مختص آشپزخانه های مدرن است. همزن دستی آاگ هم از لحاظ ظاهری بسیار شیک طراحی شده است و هم از لحاظ طراحی، بسیار منحصر به فرد و با کیفیت طراحی شده است. بر روی دسته یک دکمه قرار دارد که با فشردن آن میله های همزن جدا می‌شود. دکمه توربو و سرعت هم روی بدنه ی آن وجود دارد. نوارهای استیل رنگ روی بدنه هم زیبایی خیره کننده ای به این محصول بخشیده است.

همزن برقی آاگ مدل AEG HM3310

تضمین اصلی بودن همزن AEG

متأسفانه افراد سودجو، محصولات تقلبی زیادی را وارد بازار کرده اند که بعضاً تشخیص کالای تقلبی از اصلی بسیار سخت است و باید دقت بسیاری انجام دهید. همچنین از فروشگاه ها و سایت های معتبر اقدام به خرید نمایید. همزن برقی آاگ مدل AEG HM3310 از محصولات جدید کمپانی آاگ آلمان است. برای اطمینان از اصل بودن این کالا می‌توانید، آن را در سایت آمازون آمریکا مشاهده کنید. همچنین ما به شما کارت کارت گارانتی معتبر شرکتی ارائه می‌دهیم.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.