سرخ کن هواپز بدون روغن تفال مدل EY 905 | خرید و قیمت

نوع سرخ کن: دو قلو
گنجايش: 8.3 لیتر
قدرت: 2700 وات
تنظیم حرارت: از 150 تا 200 درجه
سرخ دو مدل مواد غذایی همزمان

دسته:
برند: تفال

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

سرخ کن هواپز بدون روغن تفال مدل EY 905

دستگاه‌های سرخ کن دوقلو یا “Air Fryer Dual” معمولاً دارای دو سبد مجزا برای پخت غذا هستند که به صورت همزمان می‌توانند مواد غذایی را پخته و سرخ کنند. دستگاه‌های سرخ کن دوقلو به عنوان یک گزینه محبوب برای سرخ کردن خوراکی‌ها به طور سریع و کم چربی، در بازار آشپزخانه‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند و از مزایای زیادی برخوردارند که باعث شده است محبوبیت آنها در حال افزایش باشد. سرخ کن هواپز بدون روغن تفال مدل EY 905 یکی از انواع دستگاه های سرخ کن دوقلو است که در ادامه به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

سرخ کن هواپز بدون روغن تفال مدل EY 905

مشخصات سرخ کن تفال

قدرت و توان مصرفی این دستگاه 2700 وات است که به راحتی هر نوع مواد غذایی را با قدرت بالایی سرخ می‌کند. سرخ کن تفال مجهز به 8 نوع برنامه پخت پیش فرض است. این محصول قابلیت تنظیم دما از 150 تا 200 درجه سانتیگراد را دارد. ظرفیت کل سرخ کن دوقلو تفال 8.3 لیتر است. به کمک این دستگاه غذاها را بدون روغن یا کم ترین میزان روغن سرخ کنید.

طراحی شیک و هوشمندانه سرخ کن دوقلو

این محصول دارای دو سبد جداگانه با روکش نچسب و اندازه های متفاوت است. یکی از سبدها کوچک و 3.2 لیتر گنجایش دارد. اندازه ی سبد بزرگتر 5.1 لیتر می‌باشد. داشتن دو سبد مجزا به شما در تهیه غذاهای متنوع کمک می‌کند. طراحی سبدها به صورت کشویی بوده و دسته عایق حرارت است. در قسمت جلویی این دستگاه یک کنترل پنل لمسی طراحی شده است که علاوه بر اعمال تنظیمات، جلوه ی شیک و زیبایی به دستگاه داده است. ناگفته نماند که این سرخ کن دارای صفحه ی گریل نیز می‌باشد. سبد قابل جدا شدن و شست و شو در ماشین ظرفشویی هستند.

سرخ کن هواپز بدون روغن تفال مدل EY 905

معرفی برند تفال

برند تفال یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهایی است که در زمینه تولید وسایل آشپزخانه فعالیت می‌کند. این برند فرانسوی به تولید محصولاتی مانند ماهیتابه‌ها، ماشین‌های نانوایی، ماشین‌های قهوه‌ساز و سایر وسایل آشپزخانه مشهور است. تفال با کیفیت بالا، طراحی مدرن و کارایی مناسب، به عنوان یک برند معتبر در بازار جهانی شناخته می‌شود و محصولات آن در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

سرخ کن هواپز بدون روغن تفال مدل EY 905 از محبوب ترین برندهای موجود در بازار است که به وسیله ی آن می‌توان، انواع کیک و شیرینی را پخت. همچنین انواع مواد غذایی را به خوبی سرخ کرد. این وسیله ی برقی مشمول گارانتی معتبر شرکتی است. برای مشاهده این کالا در سایت اصلی تفال اینجا را کلیک کنید.

برند

قدرت

2700 وات

برنامه پخت

8 عدد

تنظیم دما

150 تا 200 درجه سانتیگراد

روکش نچسب

دارد

ظرفیت سبد کوچک

3.2 لیتر

ظرفیت سبد بزرگ

5.1 لیتر

کنترل پنل لمسی

دارد

صفحه گریل

دارد

جداسازی سبد

بله

قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی

بله

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.