اتو بخار تفال مدل FV4980 | مشخصات – خرید و قیمت

ساخت کشور : فرانسه
قدرت توان : 2600 وات
گنجایش مخزن آب : 270 میلی لیتر
بخاردهی مداوم : 40 گرم در دقیقه
بخاردهی انبوه : 180 گرم
مخزن رسوب : ندارد
خاموش شدن خودکار : دارد
طول سیم برق : 2 متر
قابلیت استفاده از آب لوله کشی شهری دارد

دسته:

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

اتو بخار تفال مدل FV4980

اگر به دنبال جدید ترین تکنولوژی ها در لوازم خانگی هستید. اتو بخار تفال مدل FV4980 برای شما مناسب است. چرا که این محصول از کیفیت و طراحی فوق العاده بالایی برخوردار است. برای آشنایی با این محصول بی نظیر شما را دعوت به خواندن ادامه ی مطلب می‌کنم. در ضمن شما می‌توانید اتو بخارگر تفال دستی را نیز مشاهده کنید.

اتو بخار تفال مدل FV4980

ویژگی های اتو بخار تفال

اتو بخار تفال با توان مصرفی 2600 وات به سرعت گرم می‌شود و در کم ترین زمان، چروک لباس ها را از بین می‌برد. خروجی بخار مداوم تا 40 گرم در دقیقه الیاف را برای از بین بردن چروک، نرم می‌کند. این در حالی است که تقویت بخار قدرتمند 180 گرم در دقیقه حتی چروک های سخت را هم از بین می‌برد. همچنین می‌توانید، از دکمه ی بخار، برای بخار دادن عمودی استفاده کنید.

اتو بخار تفال اسمارت بدون تنظیم دما

به کمک اتوبخار تفال تمام پارچه‌های قابل اتو کردن، از شلوار جین گرفته تا ابریشم، از کتان گرفته تا ترمه  را به راحتی اتو کنید. این اتو هوشمند است و فقط یک تنظیم دما دارد که هم برای پارچه های ضخیم و لباس های ظریف مناسب است. لذا نیازی به تغییر تنظیمات دما نیست و اینگونه کار خود را راحت تر، سریع تر و ایمن تر از همیشه بدون خطر سوختن انجام خواهید داد.

کفی durilium بادوام، روان و نچسب

اتو بخار هوشمند تفال دارای کفی جدید Tefal Durilium Airglide است که برای اتوکشی سریع و بی دردسر، 33 درصد راحت تر روی لباس ها سر می‌خورد. کفی Durilium Airglide با سوراخ‌های بخار فعال در نوک، طرفین و در مرکز، حداکثر توزیع بخار را برای اتوکشی کارآمد و نتایج عالی به ارمغان می‌آورد.

صرفه جویی و ایمنی

اتو Smart Protect علاوه بر تنظیمات معمولی خود دارای یک “حالت Eco Mode است که در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. به سادگی نوار لغزنده را روی “حالت Eco Mode” قرار دهید و مصرف انرژی را تا 20٪ در مقایسه با تنظیمات معمولی کاهش دهید.
مطمئن نیستید که اتو را خاموش کرده اید؟ نگران نباش اتو بخار Smart Protect اگر روی کفی یا کناری بماند در عرض 5 دقیقه و اگر روی پاشنه بماند در 8 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

اتو بخار تفال مدل FV4980

سایر ویژگی ها

اتو Smart Protect دارای یک ویژگی ضد چکه داخلی است که به جلوگیری از چکیدن آب و لکه دار شدن لباس های شما در هنگام اتو کردن کمک می‌کند. بنابراین، لباس های تازه شسته شده شما تمیز می‌مانند. گنجایش مخزن آب این محصول 270 میلی لیتر است. مجهز به سیستم رسوب گیر نیز می‌باشد.

10 سال تضمین کارخانه

اتو بخار تفال مدل FV4980 با متدهای بروز دنیا ساخته شده است. طراحی بسیار متفاوت و جدیدی دارد. این محصول را خود کمپانی تفال تا 10 سال تضمین می‌کند. همچنین ما تضمین اصل بودن این مدل را می‌دهیم.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.