اتو مخزن دار سنکور مدل SSI 0910 RS | خرید و قیمت

اتو بخار مخزن دار سنکور
مدل : SSI 0910 RS
توان : 3200 وات
میزان بخاردهی : 140 گرم در دقیقه
تا 50 درصد اتوکشی سریعتر
دارای صفحه نمایش ال ای دی
قدرت بخاردهی 5.5 بار

دسته:

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

اتو مخزن دار سنکور مدل SSI 0910 RS

سنکور که در زمینه ی تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند. همیشه یک برند نوآور در طراحی این محصولات بوده است که زیبایی و شکیل بودن در کنار کیفیت برایش اولویت بوده است. لذا همیشه ما را شگفت زده می‌کند. اتو مخزن دار سنکور مدل SSI 0910 RS که یک اتو پایه دار است، جدید و منحصر به فرد بوده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. لازم به ذکر است که اتوبخار سنکور هم در همین رنگ بدون پایه موجود است.

اتو مخزن دار سنکور مدل SSI 0910 RS

ویژگی های اتو مخزن دار سنکور

توان ورودی اتو مخزن دار سنکور 3200 وات خروجی است و حجم مخزن آب 1.3 لیتر می‌باشد. میزان خروجی بخار 140 گرم در دقیقه و فشار آب 5.5 بار می‌باشد. مدت زمان مورد نیاز برای گرم کردن 35 ثانیه است. کفی این اتو از جنس سرامیک ضد خش می‌باشد. این وسیله ی برقی بعد از 10 دقیقه بیکار ماندن به طور اتوماتیک خاموش می‌شود.‌

عملکرد اتو بخار سنکور

اتو با ایستگاه بخار تا پنجاه درصد سریعتر از اتو کردن با اتو بخار استاندارد است به لطف بخار زیاد، نسبت به پارچه های نازک بسیار یا منسوجات ایده آل است. بدون مخزن آب، اتو دستی بسیار سبک و کار با آن راحت است. این دستگاه ظرف 35 ثانیه پس از روشن شدن آماده اتو کردن می‌شود. چراغ نشانگر آمادگی برای اتو را نشان می‌دهد. گزینه اتو به صورت عمودی اتو کردن لباس‌های آویزان شده روی رخت آویز را ممکن می‌سازد. دارای نمایشگر هوشمند برای تنظیم آسان شدت بخار است.

سایر ویژگی ها اتو پایه دار سنکور

سیستم آنتی کالک از رسوب آب درون مخزن جلوگیری می‌کند. تکنولوژی Anti-Drip از ریزش ناخواسته آب روی پارچه اتو شده جلوگیری می‌کند. طراحی این محصول بسیار فشرده است و دارای یک پایه برای نگهداری و مخزن آب است. طراحی منافذ خروجی بخار، باعث توزیع یکنواخت بخار روی البسه می‌شود. کنترل بخار و دمای متغیر، استفاده از آن را برای هر نوع پارچه با هر نوع الیافی مناسب کرده است.

اتو مخزن دار سنکور مدل SSI 0910 RS

کیفیت ضمانتی

اتو مخزن دار سنکور مدل SSI 0910 RS طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد. در کنار طراحی خاص از قابلیت های ویژه و کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. محصولات برند سنکور فروش بالایی در بازار دارد. برای اطمینان خاطر شما از خرید، ما این محصول را تضمین کرده و مشمول گارانتی معتبر است. برای مشاهده این اتو در سایت اصلی سنکور اینجا را کلیک کنید.